Microsoft Dynamics CRM
A Microsoft Dynamics CRM 2011 ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer (CRM - Customer Relationship Management) segítségével hatékonyabban működtetheti, irányíthatja a vállalata ügyfelei és partnerei kritikus fontosságú folyamatait.
Támogatást nyújt az értékesítésben, az ügyfélkezelési teendők megvalósításában, a marketing tevékenységekben és az egyéb kritikus üzleti feladatok ellátásában egyaránt.
Fontosabb tulajdonságok, újdonságok
- Árlisták, akciók és csoportok létrehozása melyekkel könnyebbé válik az ajánlatok kezelése, nyomon követése.
- Kisebb területeket és csoportokat hozhat létre a szervezet átláthatóbb működése érdekében.
- Az érdeklődők egy központi felületen történő hatékony nyomonkövetése, osztályozása.
- Lehetőségek, Ügyfelek és Érdeklődők továbbfejlesztett és kibővített funkciókat tartalmaznak. Teljes nyomonkövetés a beépített megrendelés és számlakövetési funkciókkal.
- Integrált kapcsolat a Microsoft Office és a Dynamics CRM között. Adatok importálása más rendszerekből.
- Munkafolyamatok automatizálása a feladatok és tevékenységek meghatározott szabályok általi létrehozásával.
- Testreszabott ügyfélszerződések létrehozása és kezelése.
- A Mobile Express for Microsoft Dynamics CRM használatával bármilyen internetre csatlakozni képes eszközön hozzáférhet a szükséges adatokhoz, információkhoz.
- Fejlett jelentéskészítési lehetőségek a beépített varázslók segítségével.
- Szervezetek, üzleti egységek teljesítményének nyomon követése és riportolása.
- Könnyen kezelhető, érthető felület a lekérdezések és listák létrehozására, megosztására.
- Kampányok, akciók és egyéb marketingtevékenységek tervezése, lebonyolítása és a válaszok kezelése.
- Vállalati igények és iparágak szerinti magas szintű testreszabási lehetőségek.